Náš internetový obchod je určen pro koncové spotřebitele. Pro jednotlivé skupiny odběratelů poskytujeme odlišné cenové a platební podmínky. Zákazníci mohou být tedy fyzické osoby, organizace, fyzické osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění nebo koncesní listiny, či právnické osoby.
Na základě registrace Vám přidělíme odpovídající ceny, u některých druhů zboží můžete nakupovat ještě výhodněji při větším množství!
Distribuce - koncový spotřebitel Pro naše zákazníky garantujeme, že nebudeme účtovat žádné manipulační, poštovní, přepravní ani balné příplatky při objednávce nad 2000,-Kč. A náklady do této částky jsou opravdu minimální: při standardní dobírce při objednávce do 2000,-Kč. Košík si automaticky tuto výši vypočítává. Manipulační poplatky a balení zboží neúčtujeme.
Druh přepravy | Platba předem bankou | Plaba hotově na dobírku |
149,- Kč | 149,- Kč | |
129,- Kč | 129,- Kč | |
Osobní převzetí ve výdejním místě na Kladně | zdarma | zdarma |
Ceny dopravy se vztahují na celé uzemí České republiky. Pokud je v objednávce nějaké akční zboží „s dopravou zdarma“, tak se doprava zdarma vztahuje i na ostatní zboží, které se vejde do tototo balíku. K objednávkám zboží nad 10kg bude dopočítán příplatke 5,-Kč za každý další i započatý kilogram zásilky.
Výdejní místo: Rybářské centrum - Spoma, Šárka Horníková,nám. Jana Masaryka 2735, Kladno 272 04, Otevřeno : Po-Pá od 8.00 - 16.30 hod,
Zaplatíte při převzetí zásilky ve výdejním místě na Kladně - Rozdělov,nám. Jana Masaryka 2735.
Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci České pošty nebo řidiči přepravní společnosti PPL, DPD.
Částku za zboží můžete poukázat na náš bankovní účet pod variabilním symbolem, shodným s číslem objednávky. Zboží není expedováno do chvíle, dokud není částka připsaná na našem bankovním účtě č.: 115-1893220207/0100
Objednávky se snažíme co nejdříve vyřídit, většinou je odesíláme do druhého pracovního dne. Pokud Vám nemůžeme zboží odeslat ani pátý pracovní den, tak Vás o tom nejpozději pátý pracovní den budeme informovat emailem nebo telefonicky, abychom Vám sdělili termín dodání. Dodací lhůta kurýrní služby PPL, DPD a České pošty je 1–2 pracovní dny.
O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem s číslem balíku! Nadrozměrné objednávky (lehátka, křesla, dělené pruty apod.) odesíláme zásadně pouze společností PPL.
Přepravce Vám zásilku běžně doručí do druhého dne od odeslání a to mezi 8:00 a 17:00 hod. Můžete nás také požádat o večerní doručení. Přepravce Vás bude před doručením zásilky telefonicky kontaktovat a domluví si s Vám dobu převzetí zásilky. Výhodou této přepravy je, že si můžete převzetí zásilky naplánovat na určitý čas nebo po vzájemné domluvě je možné doručení i mimo původní doručovací adresu. Pokud se Vám řidič nedovolá, ani Vás nezastihne na doručovací adrese, bude se snažit balík doručit následující pracovní den. Pokud se mu to ani podruhé nepodaří, nechá zásilku v místním Depu, kde bude uložena až po dobu deseti dnů.
Cestu Vaší zásilky můžete sledovat od našeho odeslání až po převzetí, a to na adrese http://www.ppl.cz – sledování zásilek.
Jako obchodní balík, nebo doporučená zásilka, vám bude zboží doručeno do dvou dnů až tří dnů od odeslání. Výhodou tohoto způsobu dopravy je, že pokud Vás pracovník pošty nezastihne na doručovací adrese, zanechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Česká pošta nově informuje zákazníky o doručení zásilky prostřednictvím SMS.
Při využití přepravy PPL, DPD a České pošty je doba doručení převážně 3 - 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, popř. od převodu peněz na bankovní účet prodávajícího. V den předání zboží přepravci zasíláme informační e-mail o odeslání s číslem zásilky (to naleznete i po přihlášení na svém účtu). Nebude-li zboží v ojedinělých případech možné odeslat do 10-ti dnů obdržíte upozorňující e-mail. U některého druhu zboží je délky expedice uvedena v textu. Všechny informace také naleznete po přihlášení na váš účet. Zboží zasíláme převážně speciální přepravní službou do 24 hod. (PPL) po předání objednávky dopravci (obdržíte od nás informační e-mail)!
Prodávající si vyhrazuje právo prodloužit výše uvedené dodací lhůty ve zvláštních případech vzniklých vyšší mocí nebo v případech, kdy nebylo z objektivních příčin možné uskutečnit dodávku v předpokládaném čase. V takovém případě může být zákazník upozorněn na delší termín nebo objednávka bude vykryta částečně. K dodatečnému plnění objednávky již neúčtujeme žádné náklady na dodání zboží. Rovněž tak, vás můžeme upozornit na nedostupnost vybraného zboží nebo jej nahradit.
Náhrada dočasně nedostupného zboží je provedena vždy nejpodobnějším zbožím, stejné nebo vyšší kvality. Náhradní plnění můžete vždy vrátit pokud vám nebude vyhovovat. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nestandardního či spekulativního složení či velikosti nebo si vyžádat zálohu na zboží.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím PPL a České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně na prodejně na Kladně. Vyplňte prosím i číslo telefonu, na kterém budete kontaktováni přepravní službou (PPL). S přepravní společností je možné dohodnout přesný čas a místo předání (např. do práce) zásilky. Přepravní společnost může i na požádání zboží uložit ve svém skladu (max. 10 dní). Nově lze dodat objednávku i večer.
V případě, že je zboží momentálně nedostupné a nebude možné zajistit odeslání do 10 pracovních dní budete informováni o náhradním termínu odeslání.
Ke každé dodávce zboží bude přiložen doklad (převážně kopie objednávky), který slouží současně jako dodací a záruční list. Fakturu si můžete vytisknout po přihlášení na svůj účet. Při každé komunikaci s dodavatelem si prosím nejdříve připravte a sdělte nám číslo objednávky.
Do zahraničí zasíláme prostřednictvím přepravní společností PPL. Výše přepravného závisí na hmotnosti zásilky a pohybuje se v rozmezí od 399,-Kč a částka bude připočtena k objednávce. Platbu za objednané zboží je možno provést až dopravci v eurech (přepočtem aktuálního kurzu ČNB). Platba v Eurech je určená pouze pro Slovensko a jako varianta při platbě předem! Standardní dobírka v Eurech není možná!
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), vám nepoužité (včetně všech případných přiložených dárků!), nepoškozené a v původním obalu zboží, po předchozí domluvě rádi do 14-ti dní vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně dokladu, který byl u zboží od nás přiložen při dodání. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašleme nově požadovanou velikost, barvu či změnu typu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník. Podrobné informace vrácení zboží naleznete v sekci "Reklamační a nákupní řád".
Všechny informace naleznete po přihlášení na váš účet! Další informace o objednávkách, informace o našem zboží, průběhu vyřizování objednávek a pod. vám podáme nejrychleji zde a na našem kontaktním e-mailu : fishingteam@spoma.cz
Na tomto on-line e-mailu se vám v pracovní dny (v době od 8.00 do 16.30 hodin) budeme snažit neprodleně odpovídat na všechny dotazy.
Můžete pouze zadat svojí doručovací adresu a telefon a nebudou u nás ukládány žádné informace. Obdržíte všechny potřebné informace a termínech i obdržíte informační e-mail o odeslání zboží a pod. Nevytvoříte si pouze vlastní účet na našich stránkách a ztratíte kontrolu nad evidencí objednávek, nezapojíte se do věrnostního programu a pod.
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Další podrobné informace o reklamačním řádu naleznete v sekci "Reklamační a nákupní řád".
Podrobné informace o obchodních podmínkách naleznete v sekci "Obchodní podmínky".